Pogoji poslovanja

Definicije v tem oddelku se uporabljajo v skladu s pogoji v tem dokumentu.

Podjetje:

Emporia Style Kft.

1012 Budapest, Márvány u. 17.

12239856-2-41

01-09-170422

 

Urnik dostave: urnik, ki opredeljuje možnosti časa, zbiranja in dostave, odvisno od države.  Urnik si lahko ogledate na naši spletni strani in se lahko spremeni brez predhodnega obvestila.

EU: Pomeni Evropsko unijo

Višja moč se bo pomen v določbi 13.

Blago: izdelki, ki jih prodajamo kot je navedeno v sklepu.

Vaše naročilo: Vaše naročilo blaga

Potrditev naročila: ima pomen, ki je opredeljen v oddelku 2.6.

Časovno obdobje naročila: Obdobje se začne, ko naročite in konča ko ga prejmete, kot je navedeno v urniku naročil za vsako državo, v kateri je blago dobavljeno.

Časovni red naročil: urnik, ki določa rok za naročila, je opredeljen v skladu z državo dostave. Urnik z časom naročil si lahko ogledate na naši spletni strani, spremenijo pa se lahko kadarkoli brez obvestila.

Zasebnost in zasebnost politike: politika in politika zasebnosti je podjetje, ki se nanaša na vse informacije, ki jih najdete na internetu kot tudi na naročila,  kopija zasebnosti je na voljo na naši spletni strani, ali pa jo lahko dobite od podjetja če zaprosite zanjo.

Pogoji: pogoji, določeni v tem dokumentu.

Postopki in pravila televizijskih iger: Postopki in pravila podjetja, glede ravnanja, obnašanja in poslovanja preko televizijskih medijev, kopijo lahko najdete na naši spletni strani, ali pa jo lahko dobite od podjetja če zaprosite zanjo.

Vi, mi in / ali naše: podjetje

V pisni obliki: ali pisanje vključuje faks in e-pošto

vi in / ali vaša: oseba, ki jo je naročil naročnik

1.2. Naslovi nimajo vpliva na pogoje

1.3. Pojasnila na oddelkih, ki se nanašajo na ustrezne določbe (točka) teh splošnih pogojev

2. OSNOVE ZA PRODAJO

2.1. Ti pogoji in naloge so opredeliti celotno pogodbo med vami in nami v zvezi s prodajo blaga. Preverite, ali so podrobnosti o pogojih ali naročilnicah popolni in točni preden podpišete pogodbo. Če menite, da obstaja napaka v teh dokumentih, se takoj obrnite na nas. Vsaka sprememba v pogojih, ki so jih dogovorili z našimi pooblaščenimi zaposlenih in agentov, zavezujoča le, če je v pisni obliki. Mi samo sprejema odgovornosti za izjave ali predstavitve naših pooblaščenih zaposlenih ali zastopnikov, če so vložene v pisni obliki. Prosimo, da ste prebrali in razumeli pogoje in pred izvedbo naročila, saj bo priključen, ko pogodba začne veljati v skladu s klavzulo 2.5.

2.2. Vsak vzorec, risba ali reklama je narejena izključno zato, da vam zagotovimo približno idejo izdelkov, ki jih opisujemo. Na primer.

2.2.1.  Če je teža kovine ali kamna navedena, je to povprečje za vse kose tega modela.

2.2.2. Če vam ponujamo prstane v vseh velikostih, bo teža povprečje vseh kosov.

2.2.3. Če je izdelek ročno narejen ali ročno obdelan, se lahko razlikujejo.

2.2.4. V industriji nakita se velika količina nakita obdeluje na določen način, da bi izboljšali izgled in obstojnost.  Morate se zavedati, da je vsak kamen, ki ga kupite pri nas obdelan, za več podrobnosti o načinu obvdelave prosim poglejte našo spletno stran.

2.2.5. Medtem ko se vas trudimo zadovoljiti z origanalnimi in dragimi kamni, teh zmanjkuje, zato vam ne moremo vedno zagotoviti originala.

2.3. Če je kateri od the pogojev v nasprotju s pogoji naročanja, ti pogoji prevladujejo.

2.4. Naročanje je ponudba  s katero se  pogodbeno obvežete, katero lahko potrdimo ali zavrnemo z diskretnostjo.

2.5. Ti pogoji vas obvezujejo kadar kršimo kadar vam pošiljamo blago na naslov, ki ste nam ga sporočili, na točki pogodbe, ki je nastala med nami. potrdilo o pošiljki naročnik dobi z našo pomočjo pri pogojih o pomoči ali preko spletne strani, kjer predstavljajo prevzem blaga.

2.6. Dodelili bomo številko naročila naročnika  o čemer vas bomo obvestili.  Prosimo zapišite številko , kajti s pomočjo te se povezujemo.

2.7. Imamo pravico popraviti in spremeniti te pogoje na  vsake toliko časa. Ste zavezani k politiki in pogojem v času ko je nastane pogodba med nami v skladu s točko 2.5, razen v primeru, da se politika ali te pogoji spremenijo, če tako zahteva zakon ali vlada ali pristojna  avtoriteta. V tem primeru, bomo zaprosili za naročilo, ki ste nazadnje dobili in ga še nimamo.

2.8. Vsako naročilo, ki ste ga naročili preko podtjetja s pomočjo programa na televiziji (ne glede na to kako ste naročili; s pomočjo telefona, preko spleta ali kakšen drug način) se obravnava na enak način in se zavezuje tem pogojem.

2.9. Uporaba naše spletne strani je podvrženo pravicam in zasebnosti podjetja in vas obvezuje, da nam date vase točne podatke.

2.10. Pogodba nastala med nami se pridržuje zakonom, kjer je blago kupljeno.

3. Oglaševanje in ostala vsebina

3.1. Besedilo, slike, logo tipe, grafiko, opise, ilustracije, podatke in ostal material je ustvarilo podjetje, tako kot tudi izbor, sestavljanje in upravljanje z njim. Pridržujemo si pravico, da spremenimo, popravimo, zbrišemo ali posodobimo katerokoli vsebino, področnosti izdelkov in ceno v vsakem trenutku, ne da bi vas obvestili.

3.2. Če ni dogovorjeno v pisni obliki, je vsebina samo last podjetja in je zaščitena z avtorskimi pravicami, blagovna znamako, storitveno znamko in ostalimi pravicami, ki so last podjetja ali tretje osebe, če je pooblaščena s strani podjetja. Razen če se pisno ne dogovorimo kako drugače, se ta vsebina  ne sme uporabiti v komercialne potrebe za kupovanjem in naročanje proizvodov od podjetja za drug namen.

3.3. Vsaka vaša uporaba ali uporaba osebe, ki ste jo vi pooblastili, in ni v skladu z Vsebino, lahko krši avtorske pravice,  blagovno znamko, zakon o zasebnosti in oglaševanju  in komunikacijske pravice in status.

3.4. Ničesar kar ni navedeno v tem dokumentu nie morete razumeti kot samoumevno, ali da bi na kakšen drugačen način uporobili blagovno znamko ali storitveno znamko podjetja brez pisnega dovoljenja podjetja ali tretje osebe, ki si lasti blagovno znamko ali storitveno znamko, ki jo koristi podjetje.

3.5. Vsebina lahko vsebuje napake, netočnosti, opustitve in napake ali je lahko zapadel datum. Zavedate se, da zagotavljamo v Vsebini podatke le za informativne namene  in da je vsaka napaka, netočnost ali  opustitev od Vsebine ni vezano na podjetje razen če to izrecno izrazi.

4 .Oporekanje in zmanjšanje odgovornosti.

4.1.  Podjetje ne garantira ali predstavlja česarkoli s spoštovanjem do Vsebine (na naši spletni strani, ali v oglasu ali kakršen koli drugačen način oglaševanja) ali natančno, popolno ali brezčasno v Vsebini. Brez omejitve vsebuje popolnost Vsebina, ki zagotavlja podjetju  garancijo kakršne koli oblike, kot tudi

4.2. Pod nobenim pogojem ne bo Podjetje zadolženo za plačati vam ali treji osebi za produkte, ki ste tova poškodovali, izgubili in niste upoštevali nasvetov, ki smojih vam jih svetovali.

5. Blago

5.1.  Garantiramo, da bo blago dostavljeno:

5.1.1.Skladno z opisom, ki je naveden (naveden je pod točko 2.2)

5.1.2. Zadovoljujoča kvaliteta

5.1.3. Uporabljeno za namene, ki smo jih mi sestavili

5.1.4. Je brez napak v material, material in izdelava; in

5.1.5. Mora biti v skladu z vsemi predpisanimi odredbami in zahtevami, potrebnim za prodajo blaga, v državi, kjer kupujete izdelke.

5.2. Ta garancija je v skladu z legalnimi pravicami za Blago, ki je okvarjeno ali se ne sklada s temi Pogoji. Nasvet o vaših legalnih pravicah je na volje pri vašem domačem svetovalcu za zaščito potrošnika ali tržne inšpekcije.

5.3. Naša garancije se ne nanaša na dolgoročno nošenje, veliko škodo zaradi grdega nošenja, nesrečo, vašo malomarnost ali tretje osebe, če niste uporabljali blaga na način, ki smo vam ga priporočili je to vaša napake, ker niste sledili našim navodilom.

5.4. Mi bomo poskrbeli, da bomo blago  lepo poslali v dobrem stanju.

5.5. Te Pogoji se nanašajo vrnjeno in popravljeno Blago in dostavili vam bomo novo originalno Blago.

6.Dostava Blaga

6.1. Prosimo poglejte našo tablo o Dostavi, ceni in možnostih.

6.2.Čas dostave je odvisen od vašega naslova. Ne garantiramo nobenega časa dostave. Čas dostave ni naveden na pogodbi. Ne sprejemamo nobenih pritožb, izgub, poškodbe, če ste jo storili vi ali nekdo drug.

6.3. Vsaki osebi bomo zaračunali enakratno dostavo, ne glede nakoličino Blaga. Če kupite nakit v istem časovnem obdobju prav tako placate le eno poštnino. Dostava na več naslovov zahteva več naročnikov in več poštnin. Če naročite isti dan dostave, niste obravnavani pod temi pogoji.

7. Pokvarjeno Blago in vrnitve

7.1.  če se Blago pokvari do 30  dni od prejetja, imate možnost, da ga vrnete, če so na voljo še zaloge.

7.3. če želite vrniti pokvarjeno blago, morate izpolniti obrazec, ki ga lahko najdete na naši spletni strani, ali pa nas kontaktirajte na znano telefonsko številko )kontakt je zapisan na vašem dokumentu o dostavi).

7.4. Nismo dolžni zamenjati Blaga, ki je izgubljen med dostavo, zato je pomembno, da nam zagotoivte pravilne podatke in poznate metodo dostave.

7.5. Te Pogoji se nanašajo na vsako pokvarjeno ali zamenjano blago, ki vam ga priskrbimo.

8. Tveganje

8.1. Blago bo vasa odgovornost od dneva, ko ga prejmete na dom.

8.2. Lastnik Blaga ste ko ga prejmetein placate zanj, kot tudi za poštnino.

9. Cene in plačilo

9.1. Cena Blaga je tako, kot vam jo mi določimo.

9.2. Za naročila, ki so v Evropski uniji, cene že vključujejo DDV. Za naročila izven evropske uniji ali Avstralijo boste pozvani, da doplačate davek za vašo državo. To in katerekoli druga doplačila mora poravnati naročnik.

9.3. Te cene vključujejo poštnino, ki bo dodana celotnemu znesku.

9.4. Kreditna ali debitna kartica za naročnike zunaj Evropske uniji ali Avstralije vam lahko doda dolačila. Ta doplačila in podobna so alternativne metode plačila in morajo biti plačane direktno z vase kartice.

10. KAKO LAHKO VRNETE BLAGO

10.1. Če je blago, ki ste kupili pri nas nezaželjeno, vam ni všeč, nam ga lahko vrnete v roku 30 dni, od dneva prevzetja. Če zaradi katerega koli razloga niste zadovoljni, ga zapakirajte, kot ste ga dobili in nag a vrnite, na spletni strain pa dobite obrazec, kot tudi kasneje povrnjen denar.

10.2. Da lahko koristite garancijo, morate vrniti Blago kot novo, kar pomeni:

10.2.1. ne smete odstraniti indefikacijskega listka, ki je pritrjen na Blago;

10.2.2. pri uhanih (in ostalem nakitu s preluknjano kožo), ne smete uničiti higijenskega tesnila;

10.2.3. ne smete spremeniti Blaga – na primer, ne moremo sprejeti, če ste povečali prstan;

10.2.4. Blago morate vrniti v prvotni škatli z orignalno kartico (če je priložena);

10.2.5 zagotoviti morate varnost paketa med pošiljanjem.

10.3.  Ne potrebujete nas obvestiti o vrnitvi produkta, preprosto sledite napotkom na spletni strani z vašim naročilom, ko se prepričate, da je to prava metoda.

10.4. Blago, ki bo k nam prispelo kot novo, vam bomo poslali nazaj novega v največ 30 dni od dneva našega prevzetja.

10.5. Ne povrnemo vam ceno, ki ste jo plačali za dostavo ali za stroške vrnitve.

11. Vaše pravice o preklicu

11.1. Za naročila, ki so zunaj Evropske unije, poglejte Pogodbo Potrošnika (informacije, odpoved in običajno naročilo) po predpisih iz 2013, imate pravico preklicati pogodbo z name, če nas pisno obvestite, kar lahko storite v katerekoli časovnem obdobju, ampak začelo se bo ko pogodba pride do nas v 14 dneh ko dobite Blago.

11.2. V tem primeru ga vrnite in povrnili vam bomo denar v 30 dneh.

11.3. Blago nam morate vrniti v manj kot 21 dneh, v popolnih pogojih na vase stroške.

12. Zmanjšanje odgovornosti

12.1. Oseba po točki 12.2 in točki 12.3 lahko zamnjša odgovornost, če ni niche od nas odgovoren za izgubo, razen za izgubo, ki je bila že prej omenjena.

12.2. Oseba po točki 12.3 ni odgovorna kot tudi mi za izgubo, ki je rezultat naše napake, ki se nanašajo na sledeče kategorije.

12.2.1. izguba prišleka ali menjave

12.2.2. izguba ali dobitek

12.2.3. izguba posla

12.2.4. izguba pričakovanih prihrankov

12.2.5. Izguba podatkov

 12.2.6. vsaka izguba časa; ali

12.2.7. posledična izguba

Kakorkoli ta točka 12.2 ne zagotavlja izgubljenih produktov, poškodovanih ali fizično uničenih.

12.3. Nič v tem dogovoru ne vključuje limit ali našo odgovornost za:

12.3.1. smrt ali podobno nezgodo z našo malomarnostjo;

12.3.2. prevara ali namerno napačno posredovanje podatkov;

12.3.3. vsako kršenje pogodbe, ki se ne nanaša na Zakon o prodaji blaga ali Zakon o nabavo blaga in usluge

12.3.4. uničene produkti, ki imajo pogodbo o Zakonu o zaščiti potrošnika

12.3.5. vsako drugo pravico, ki je legalno in izključuje zmanjševanje odgovornosti.

13. Dogodki zunaj naše oblasti

13.1. Ne moremo biti odgovorni za napako izgleda, dostavo in vse pod našimi pogoj, ki se nahaja zunaj naše odgovornosti zaradi višje sile.

13.2. Višja sila vključuje dejanja, dogodke, misije ali nesreče za našo odgovornostjo kar pomeni:

13.2.1. stavka podjetja, kjer dobivamo blago

13.2.2. javne izgrede, invezije, teroristične napade, vojno ali grožnji z vojno;

13.2.3. požar, eksplozija, nevihta, poprava, potres, epidemija ali naravne nesreče;

13.2.4. nezmožnost uporabe železnice, ladje, letala, moronega transporta ali drug način javnega ali privatnega transporta.

13.2.5. nezmožnost uporabe javnih ali privatnih telekomukacijskih omrežij;

13.2.6. zakoni, zakonovostvo ali javnih predpisov;

13.2.7. epidemije ali pandemija.

13.3. Naše zaveze pod temi pogoji trajajo obdobje ko tudi traja višja sila, zato bomo podaljšali čas dostave. Naredili bomo le smiselne korake pred višjo silo in prevzeli odgovornost, da poiščemo rešitev, ki nas obvezuje s temi pogoji ob višji sili.

14. Sporočila

14.1. Vsa sporočila, ki nam jih pošljete morajo biti pisna in poslana na podjetje na naslov Call TV Pty Ltd , ABN 78606199768. of 51 GOTTENHAM ST, GLEBE NSW 2037, AUSTRALIA. Morda vas obvestimo preko e-maila ali preko pošte, na naslov, ki ste ga nam priskrbeli. Sporočila bodo prejete in odgvorjene v roku 3 dneh, ko dobimo sporočilo, ali v roku 24 ur, če vam odgovorimo preko e-maila. Če nam pošljete pismo dobro poglejte, ali ste prav napisali naslov, v primeru e-maila pa nam pošljite naslov.

15. Obvestila

15.1. Strinjate se, da ne škodite Podjetju, podružnicam, zaposlenim, policistom, direktorju in agentom za izgubo, poškodbo, zmanjašnje škode, zamenjavam ki vključujejo smiselne profesionalne provizije, ki so nastale zaradi kršenja zgornjih pravic, se odšteje izgubo, poškodbo, zmanjašnje škode če je to v skladu s podjetjem. Garancijski list se nadaljuje, če ni drugih posebnosti.

16. Splošno

16.1. Če katero koli sodišče ali pristojni organ odloči, da je katera od določb teh pogojev neveljavna , nezakonita ali neizvršljiva do take mere jo bo treba ločiti od preostalih pogojev , ki bodo še naprej veljavna s polno paro  z obsegom, ki dovoljuje zakon .

 

 16.2. Če nam ne bo uspelo , v vsakem trenutku , ko so ti pogoji v veljavi , da vztrajati , da opravite vse vaše obveznosti v skladu s temi pogoji , ali če se ne bomo držali katero koli od naših pravic ali pravnih sredstev v skladu s temi pogoji, to ne pomeni, da imamo namen opustiti te pravice ali pravnega sredstva in ne pomeni, da ni v skladu s temi obveznostmi . Če bomo odpovedali, ne bo pomenilo, da bomo avtomatično odpovedati tudi vse naknadne pogoje s tabo . Opustitev pri nas katerega koli od teh pogojev mora biti učinkovita , če ne bomo izrecno povedali, da gre za odpoved ,  v pisni obliki.

 

 16.3.  Nič v teh pogojih ne bo zmanjšalo svoje zakonske pravice v zvezi z napako ali nepravilno opisanih blagov. Za dodatne informacije o vaših zakonskih pravic, se obrnite na lokalni organ Za zaščito potrošnikov, nasveti uradov ali lokalna enakovredna.

 

TV IGRE & POLITIKE

 

O TV IGRAH

Na naših televizijskih kanalih , spletnih straneh in preko naših prenosljivih aplikacij ,imamo predstavitve izdelka , ki se izvajajo s pomočjo žive video vire ( vsak za " TV igre " ) . TV igre se lahko razlikujejo po obliki, ampak bo na splošno imajo ceno , ki bi lahko padli skozi čas in količino predmetov, ki so na voljo .

 

Točka o količinah

 

Od igre do igre , se število predstavljenih predmetov, ki so na voljo  spreminja, končne cene pa so različne. Na neki točki v igri , lahko na zaslonu vidite številne možnosti, ki še ostanejo v tej posebni igri (v nadaljevanju " igra preostala količina" . To kaže , kako veliko več te postavke nameravamo prodati v igri. To ne pomeni nujno skupnega števila postavk, ki jih bomo lahko imeli na zalogi v našem trezorju (v nadaljevanju " količina "), v danem trenutku ( to pomeni, da lahko imamo več postavke na voljo od števila , ki je naveden kot " Levo v tej dražbi " ) ni obvezna da prodamo preostalo celotno količino ; . prav tako smo lahko prodali več od te količine , kjer je večje povpraševanje , kot smo pričakovali , in je na voljo dovolj izdelkov na zalogi.

 

Izklicna cena ( padec s ceno)

 

Imejte v mislih, da je izhodiščna cena v vsakem TV igri le cena , ki smo jo izbrali za začetek igre TV in ne predstavlja nujno pošteno tržno vrednost , predlagano maloprodajno ceno ali drugo običajno uporablja ali sprejetega prodajne cene za postavko ( s ) . Navedene cene veljajo za naše pogoje prodaje.

 

Padajoče cene

 

Ko se TV igra začne, se lahko cena za določeno postavko zmanjšuje in se občasno lahko zmanjša , dokler ne bomo v naši presoji odloči, da se premaknete na naslednjo točko . Lahko gremo na naslednjo točko pred vsem , ko je bila količina izdelkov dodeljena strankam. Ko gremo na naslednjo točko , lahko prejšnja igra ostane odprta , dokler se ne zaključi ( glej spodaj ) in kupci lahko še naprej kupujejo element v končni ceni, če zadostna količina je še vedno na voljo , ki se dodeli .

 

Dajanje ponudb

 

Če vidite element, ki bi ga radi, lahko oddate vašo ponudbo , ko doseže ceno, ki ste jo pripravljeni plačati. Z dajanjem svojo ponudbo se strinjate, da ste sposobni in nameravate kupiti element (e ), ki je ponudbo za končno ceno (ki je lahko ali pa ne sme biti nižja od zneska vaše ponudbe ) - naj bi vaša ponudba sprejeta pri nas .

 

Razporeditev predmetov

 

Po vaši ponudbi , bo postavka dodeljena vam, ko ste oddali vaše naročilo , ali ko ste uspešno oddali naročilo z našo pomočjo. Ko je točka dodeljena vam, ste rezervirali element za nakup in ste se dogovorili za nakup izdelka - pod pogojem , o naši politiki odpovedi in vračanja . Če se odločite, takoj , da ne rezervirate elementa, nato pa ga lahko izgubite zaradi drugih ponudnikov , če imamo več povpraševanja za točko  in presega količino. Medtem ko imamo zadostno količino , bo postavka ostala na končno ceno .

 

Zmanjšanje količine v igri

 

Medtem ko se prikaže TV igra , naš producent po svojih najboljših močeh , zagotovi , da se preostala količina kaže , kolikor obstaja več možnosti za gledalce, da se potegujejo za eno od preostalih količin. Pri tem bomo uporabili vse informacije, ki jih imamo pri roki tudi sedanje in zgodovinske dejavnosti na naši spletni strani in telefonskih linijah . Iz različnih razlogov , količina ne bo vedno natančno predstavljena in jih je treba obravnavati kot znak . Na primer , lahko klicatelji pokliče za na našo pomoč ekipe , ali lahko kupi več količine . Naši proizvajalci so usposobljeni , da uporabljajo svoje izkušnje , da je količina na zaslonu čim bolj natančna , ampak s sodelovanjem v televizijskih igrah se strinjate, da jih lahko in bodo s svojo pravico in sodbo to storili .

 

Prekinitev  televizijskih iger

 

TV igre se prekine, ko se slike odstrani iz zaslona na koncu glavne predstavitev predmeta , ali če smo dodeli trezorja količina strankam. Mi lahko , po lastni presoji , prikažemo element na zaslonu, spet po glavni predstavitvi , če je še vedno nekaj količine na voljo ; to ne velja za dolžino dražbi in bo še vedno prekinjena v skladu s tem odstavkom . Igram, ki še niso zaključene , se lahko prikaže tudi na naši spletni strani . Začnejo  se hkrati  in bo hkrati tudi prekinjena ob koncu. Začetek se preneha tudi za druge televizijske igre, ki še vedno teče v tistem času .

 

Kočna cena

Končna cena je zadnja ( in najnižja ) cena, ki jo moramo prikazati pred odstranitvijo grafike na zaslonu v glavno predstavitvijo TV- igre . Ne glede na ceno v času vaše ponudbe , boste plačali enako končno nizko ceno ponudbe , kot vsi drugi uspešni ponudniki v primeru, če ste uspešno imeti oddali rezervacijo.

 

Pozne ponudbe

Če je telefonski klic prejet , ko se TV igra prekine , ponudnik ne bo upravičen za nakup izdelka za končno ceno . Vendar, če so vsi dodeljeni elementi, si pridržujemo pravico do ( vendar ne obvezuje , da bomo ) kontaktnega Ponudnika, ki je poklical po prenehanju igre , ponudili izdelek za končno prodajno ceno.

 

Dobro vera sodelovanje v igrah

 

Uspeh TV igre je odvisen od dobre vere udeležencev . Trudimo se, za razumno ravnotežje med možnostjo odpovedi in donosov in ohranjanje celovitosti televizijskih iger . Medtem ko imamo " brez vprašanj " 30-dnevno politiko vračanja, vsi udeleženci v televizijskih igrah mora biti za svoje ponudbe v dobri veri z namenom nakupa element po ponujeni ceni - ali po nižji ceni , če je cena še naprej pada preden se igra konča .

 

Pravilnik o zasebnosti

 

To spletno stran upravlja EsoTv doo in je razloženo, kako jih uporabljamo , in zaščitimi vaše osebne podatke . Izrazite svojo privolitev v ta pravilnik o zasebnosti z uporabo naše spletne strani . Če imate kakršna koli vprašanja o tem pravilniku o zasebnosti ali spletno stran , se obrnite na nas .

 

Področje uporabe

 

Ta zasebnosti opisuje, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki za naše storitve, ki so na voljo prek te spletne strani ( "spletna stran " ) . Z uporabo tega spletnega mesta ali z registracijo kot stranko , se strinjate s pogoji tega pravilnika o zasebnosti , in pri tem se izrecno strinjate z našim zbiranjem, hrambo , uporabo in razkritje vaših osebnih podatkov , kot je opisano v tej politiki zasebnosti .

 

Kolekcija

Lahko brskate po straneh , ne da bi nam povedali ali razkrili osebne podatke o sebi . Ko nam posredujete svoje osebne podatke , so anonimna za nas . Če se odločite , da nam posredujete osebne podatke , se strinjate s prenosom in shranjevanje informacij na naših strežnikih , ki se nahajajo na Madžarskem . Kjer so shranjeni občutljivi podatki , se namestijo v šifrirani obliki , berljiva le s programi , ki so zaščiteni z geslom in z dostopno točko .

 

Mi lahko zberemo in shranjuje naslednje podatke:

 

- E-poštni naslov , kontaktni podatki fizično ;

- Podatki o kreditni / debetni kartici ;

- Transakcijski podatki na podlagi svojih dejavnosti na spletnem mestu - kot ponujanje, nakup in vsebino, ki jo ustvarjajo , ali ki se nanaša na svoj račun ;

- Dostava , zaračunavanje in druge informacije, ki jih zagotavljamo za nakup ali oddajo elementa ;

- Razprave skupnosti , klepeti , reševanje sporov , korespondenca prek spletnega mesta , in korespondenca pošlje k nam ;

- Računalniška prijavo na podatkih , statistika ogledov strani , promet v in iz mesta , in podatkov; in

- Druge informacije , vključno z vašim naslovom IP , brskalnik , operacijski sistem , Domain Name in Time in drugo standardno informacij web log .

 

 

E-poštni naslov , kontaktni podatki fizično ;

- Podatki o kreditni / debetne kartice ;

- Transakcijski podatki na podlagi svojih dejavnosti na spletnem mestu - kot ponujanje, nakup in vsebino, ki jo ustvarjajo , ali ki se nanaša na svoj račun ;

- Dostava , zaračunavanje in druge informacije, ki jih zagotavljajo za nakup ali oddajo element ;

- Razprave skupnosti , klepeti , reševanje sporov , korespondenca prek spletnega mesta , in korespondenca pošlje k nam ;

- Računalniška prijavo na podatkih , statistika ogledov strani , promet v in iz mesta , in podatkov ad ; in

- Druge informacije , vključno z vašim naslovom IP , brskalnik , operacijski sistem , Domain Name in Time in drugo standardno informacij web log .

 

Lahko se registrirate kot član brez stroškov ali obveznosti do nas . Prijavi od člana zahteva, da vnesete e-poštni naslov in geslo ( " Članstvo Information " ) . Ko boste postali član , vam dodelimo številko stranke in datum članstva . Tu se lahko odjavite od prejema glasil , ki vam jih bomo lahko poslali . Če se ne odločite, vam bomo poslali glasila . za  vsako novico , boste dobili dopis , kjer se odločijte za prejemanje prihodnjih glasila . Te informacije so na voljo na naši operativno in tržnikov . Upoštevajte, da bo vse svoje dejavnosti na spletnem mestu sledljiv na vašo številko stranke .

Kontaktne informacije

Ob vstopu v prodajne transakcije, ki jih potrebujemo , poleg članstva informacij, so nekatere kontaktne informacije . To razširja člansko evidenco , in so vaše ime, naslov in telefonska številka .

 

Informacije o dostavi

Kadar se blago dostavi , moramo imeti podatke o dobavi , tako da boste morali zagotoviti za dostave ime, naslov in telefonska številka . Te informacije se lahko delijo tudi s katerokoli kurirsko podjetja, ki jih lahko uporabijo za dostavo blaga .

--

Informacije za kreditno / debetno kartico

 

Pri plačilu blaga ali storitve, s kreditno kartico , zahtevamo , da vnesete številko kreditne kartice , datum poteka , vrsto kartice ( MasterCard , Visa , itd) , ime imetnika kartice in varnostno kodo . Ti podatki se vnesejo neposredno na strani, za obdelavo plačil , PCI DSS Stopnja 1 certificirano objekta , ki shranjuje te podatke v šifrirani obliki in nam jih posredovali z " žetonom " , za shranjevanje in uporabo , da se nanašajo na gosti karton transakcijskih namene. Prav tako nam s prvimi šestimi in zadnjih štirih števk številke kartice , ime imetnika kartice in datum poteka veljavnosti , ki so shranjeni v pomoč pri določanju katero kartico si želeli uporabljati tudi v prihodnje . Mi ne shranjujemo številko kreditne kartice kadarkoli . Zaradi naše uporabo " simbolično " sistema , podatki na kartici ni treba biti na voljo za naše operativno osebje in je ni mogoče za katerega koli od naših zaposlenih , da dobijo popolne podatke o kreditni kartici .

 

 

Podatki za naročilo

Ko oddate naročilo , bomo vodilo evidenco tip (-e) postavko (-e) kupljene , količino, informacije o cenah in vseh stroškov dostave . Za namene analize , smo shranite tudi datum, ko je bila priložena . Te informacije so lahko na voljo v povzetku , ki niso specifična oblika za katerega koli od naših poslovnih partnerjev s pomočjo analize ali plačilo licenčnin in / ali dovoljenj za dobavo blaga . Ob koncu oddaji naročila , lahko od vas zahtevamo , da vnesete nekatere preproste predmete iz tržnih informacij, ki nam pomagajo razviti naše poslovanje . Odločite se lahko ne vnesete te informacije.

 

Uporaba

Naš temeljni namen pri zbiranju osebnih podatkov je , da se omogoči plačilo s kreditno ali debetno kartico , medtem ko boste zadovolji z varno , nemoteno , učinkovito in prilagojeno izkušnjo . Strinjate se, da bomo lahko uporabi vaše osebne podatke :

 

Zagotoviti storitve in podporo strankam zahteva ;

- Reševanje sporov , pobirajo pristojbine , in odpraviti težave ;

- Preprečite lahko prepovedana ali nezakonitih dejavnosti, in uveljaviti naše pravila in pogoje za prodajo in politik ;

- Če ste izbrali :

- Prilagajanje , ukrep , ter izboljšanje naše storitve in vsebino in izgled spletne strani ;

- Veš o ciljno trženje , posodobitve storitev in promocijske ponudbe na podlagi vaših komunikacijskih preference ; in

- Primerjajte podatke za točnost , in to potrditi s tretjimi osebami

 

Naša razkritje vaših podatkov

 

Mi lahko razkrijemo osebne podatke , da se odzovemo v skldu z zakonskimi zahtevami , uveljaviti našega pravilnika , odgovoriti na trditev , da je seznam ali druga vsebina kršila pravice drugih , ali za zaščito pravic, lastnine ali varnosti .

 

Mi lahko delimo tudi svoje osebne podatke :

 

-Člani naše družbe družine za pomoč pri odkrivanju in preprečevanju morebitnih nezakonitih dejanj in zagotavljanje skupne storitve ( naša podjetja podružnice bo na trgu samo uporabnikom, ki zahtevajo te storitve ) ;

- Ponudniki storitev iz pogodbe , ki pomaga pri našem poslovanju , kot so preiskave goljufij , zbiranje zakona , da bi izpolnitev , ladijski promet , partnerske in nagrade programov in co-branded kreditnih kartic;

- Druge tretje stranke , ki si nas izrecno zahteva, da pošljete svoje podatke ali o katerih ste se sicer izrecno priglašeni in soglasja , da pri uporabi storitev ;

- Izvrševanje zakona ali drugih vladnih uradnikov , kot odgovor na preverjene zahtevo v zvezi s preiskavo kaznivega dejanja ali domnevno nezakonite dejavnosti - v katerih primerih bomo razkrili ime, mesto , telefonsko številko, e-poštni naslov , zgodovino User ID , pritožbe proti goljufijam in zgodovino ponudb ; in

Če bomo pravno ločiti nekatere ali vse naše dejavnosti , lahko vaše informacije , posredovane s segregirane poslovanja.

 

Piškotki


Mi uporabljamo "piškotke" (majhne datoteke na trdem disku), na nekaterih straneh spletnega mesta za referenčne podatke, shranjene na našem strežniku, kot podatki držav in morebitne prednosti, da bi izboljšali vašo uporabniško izkušnjo. Piškotki se uporabljajo tudi za sledenje obnašanja uporabnikov na naši spletni strani za namene analize, tako da bomo lahko delovali v smeri, ki ponujajo boljše storitve za naše stranke. Napotitve tretjih oseb na našo spletno stran, bodisi od svoje spletne strani, iz namenskega povezavo drugje, ali iz tiskanega URL se zabeleži z uporabo piškotkov, ki nam omogoča, da ni plačila nobenih provizij za obisk na naši spletni strani. Piškotki se shranijo v strežniških dnevnikih in njihova vsebina je shranjena v podatkovni bazi spletnega mesta. vedenje brskanje v anonimni obliki, se lahko dajo na voljo na našem Marketing in operativno osebje in se lahko posredovati vsake poslovne stranke v interesu izboljšanje naših storitev. Ne profil posameznih strank z uporabo piškotkov. Nekaj pomembnih stvari, ki jih morate vedeti o piškotkih so, da:

- Ponujamo vam določene funkcije, ki so na voljo le z uporabo piškotkov ;

- Mi uporabljamo piškotke, da vas prepoznamo in vzdržujemo vaš prijavljen status;

- Večina piškotki so " piškotki seje ", kar pomeni, da se samodejno izbrišejo iz trdega diska na koncu seje;

- Vedno lahko prosto zavrnete naše piškotke, če ni dovoljenjr brskalnika , vendar lahko to vpliva na vašo uporabo spletnega mesta ; in

- V primeru, da smo vsako vsebino tretjih oseb gostili na tej spletni strani , lahko naletite piškotke tretjih oseb na nekaterih straneh te spletne strani , ki jih ne nadzira .

 

Odjava navodil

 

Odjavite se iz naše liste tako, da enostavno kliknite na povezavo za odjavo na dnu katerega koli od naših marketinških e-pošte in boste odjavili iz vseh e-poštnih sporočilih .


Tretje osebe

 Razen če ni drugače izrecno navedeno v tej politiki zasebnosti , ta dokument obravnava samo uporabo in razkritje podatkov , ki jih zbiramo od vas . Nikoli ne bomo prodajali osebne podatke ali izmenjavo osebnih podatkov s tretjimi osebami , ki niso povezani z nami . Podatki, ki so združeni iz informacijami - tako, da je izražena v širšem , ne osebnem načinu - lahko jih posredujemo tretjim osebam od časa do časa , da bi bolje služili našim strankam

Povezovanje do drugih spletnih strani

Naša spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih spletnih strani . Upoštevajte, da ko boste kliknili na eno od teh povezav , s klikom na druge spletne strani . Priporočamo vam , da preberete pravilnik o zasebnosti teh povezanih spletnih strani , ker se lahko tudi razlikujejo od naših. Ko zapustite našo spletno stran in začnete z drugo spletno stranjo , ne moremo biti odgovorni za zasebnost in varstvo podatkov, ki jih posredujejo ali opravljanja .

 

Točnost  na naši spletni strani

 

Trudimo se , da se zagotovimo točnost našega spletnega mesta , tako v svojem delovanju in njeno vsebino . Če ste odkrili kakršne koli napake ali pomanjkljivosti , prosim sporočite podrobnosti na: info@nakittv.si

 

Spremembe naše zasebnosti

 

Pridržujemo si pravico do spremembe našega pravilnika o zasebnosti od časa do časa ko se podjetje razvija . Če je revizija na politiko, bo novi pravilnik objavljen na naši spletni strani. Takšne spremembe v naši zasebnosti avtomatično stopijo v veljavo takoj, ko objavite spremembe na naši spletni strani .

 

Kontakritajte nas

Izrazite svojo privolitev v ta pravilnik o zasebnosti z uporabo naše spletne strani . Soglašate z zbiranjem in uporabo teh informacij , kot je določeno zgoraj . Če imate kakršna koli vprašanja o tem pravilniku o zasebnosti ali spletno stran , se obrnite info@nakittv.si ali pokličite pomoč na 01 777 50 21.